Gerrie in Zuid - Afrika

Bo Kaap en Stellenbosch

Gisteren een leuke relaxte dag gehad. We vertrokken tegen half twaalf met de bus naar een wijnstreek gebied. Maar voor we daar heen gingen werd nog een korte wandel momentje ingelast in Bo Kaap een van de oudste woonwijken in Kaapstad met fel gekleurde huisjes . Na deze stop zijn we via een prachtige route naar Stellenbosch gegaan , 46 km van Kaapstad, om een van de wijngaarden te bezoeken nl Simonsig State , na de lunch kregen we uitleg hoe de wijngaard was ontstaan . We sloten de rondleiding af met het leukste, nl wijn proeven. Aan de eind van de middag nog wat winkeltjes bekeken en met de hele groep nog een borrel gedronken in een van de pubs, om daarna naar het vliegveld te gaan om het grootste deel van de groep af te laden ( zo zeggen ze dat hier) , en afscheid te nemen :-(( ja en dan blijf je met zes personen in de bus over. Wat is het dan stil zeg. In het hotel weer aangekomen, met ons zessen nog even wat gedronken en zijn we gaan slapen want morgen is het naar de walvissen Groetjes, Gerrie

jose Villanueva

Afscheid nemen is nooit leuk, maar jij hoeft nog even niet weg.
Liefs Jose xxx