Gerrie in Zuid - Afrika

Dag twee Hazyview

Zooo!!! dat was weer vroeg op nl om 4.45 uur! Om kwart voor zes zou er een kan met koffie klaar staan. Om 6 uur was her vertrek voor een ochtend game drive door het Kruggerpark Iedereen had er weer behoorlijk zin in. In begin van het park was niets te zien op een havik na. Ja!! we zijn ook een beetje verwend hoor met al die impala's, springbokkies en koedoe's. Wel hebben we de zwarte neushoorn gezien, die blijken erg zeldzaam te worden, hierna nog de giraffes, en zebra's , de witte neushoorn Afrikaanse bavianen en de olifanten. Bij het water nog de reuze visvanger ( ijsvogel), visarend en de bonte kievit. En in het grasland de grootringduif, boskorhaan, geelbek neushoornvogel en de grijsneushoornvogel en nog wat ander kleine vliegers.. Helaas nog steeds geen leeuwen of luipaarden, Nu hebben we nog twee mogelijkheden om de leeuwen en luipaard te spotten. 'S,middag was de mogelijkheid om uit te rusten bij het zwembad maar ik ben samen met drie van de groep naar het reptielen huis geweest. Dat was heerlijk relaxt en nog leuk ook. Nu nog eten en dan vanavond weer vroeg naar bed. Morgen is her weer een reisdag naar het volgende hotel, deze ligt aan het rand van het Kruggerpark , hoop dat er weer mooie dieren rond het hotel lopen. En zo komen we steeds dichter bij Kaapstad om Onze eind bestemming........... Maar daar wil ik nog effe niet aan denken. Groetjesssss Gerrie

Griet

Als je weer thuis komt ben je niet uitgerust

jose

Kind jij hebt echt nog een paar weken rust nodig thuis om bij te komen.
Gelukkig gaat het daar nog heel goed zo te horen.
Geniet maar lekker. Liefs Jose

Ans

Wat een geweldige reis, genieten!