Gerrie in Zuid - Afrika

Hazyview

Hazyview 6 uur liep de wekker weer af, het was weer tijd om te vertrekken naar ons volgende hotel in Hazyview, Zuid Afrika. Gelegen vlak bij het Krugerpark . Ik kwam er s'morgens achter dat ik lek gestoken was door de muggen;-(( Maar ja , was ook vergeten deet te smeren hoe dom kan je zijn.. in een land van veel muggen Gelukkig slik ik wel netjes mijn malaria tabletten. Na een bezoekje aan een glasfabriek zijn we weer bij een grenspost aan gekomen. Het zelfde ritueel als de heenweg maar dan in omgekeerde volgorde. onze stempeltjes ophalen en dan weer door, op weg naar het Krugerpark. Onderweg een stop gemaakt in het plaatje Barberton, waar we een klein museum hebben bezocht en geluncht hebben bij een Belgisch restaurant.. Een echte aanrader!! Tegen 4 uur zijn we bij het Sanbonani hotel aangekomen in Hazyview. Hier zullen we weer twee nachten verblijven . We hebben die avond rustig aan gedaan want we moesten er weer heeeeeel vroeg uit voor een safari door het Kruggerpark