Gerrie in Zuid - Afrika

Drakensbergen

Drakenberg Vandaag was het lekker even uitslapen, nou ja uitslapen? Wat is dat? Zat om 7 uur al heerlijk op het hotel terras te genieten van het mooie uitzicht op de Drakensbergen en de schoonheid van de natuur. Dit was voor mij echt de Wauwww factor. Zo mooi en zo stil. Langzaam kwamen de medereizigers erbij zitten en tegen half acht zijn we met ons allen gaan ontbijten. Tegen half negen zijn we vertrokken naar de ingang van de Royal Natal Nationale park om daar een hikking te doen( wandelen). Ondertussen was het al erg warm geworden en dus was het veel water drinken. Samen met nog een stel van de groep zijn tot de eerste punt gelopen de rest ging door op een vrij zwaar stijl gedeelte om zo weer beneden te komen wij zijn de weg weer terug gelopen . Dit was al best pittig en er stond nog een pittige wandeling op het program die ik zeker wilde doen. Omdat we alle tijd hadden zijn we echt met veel stoppen terug gelopen, er was nog zoveel moois te zien aan uitzichten en kruipende diertjes;-)) Beneden aangekomen hebben we heerlijk bij het meer gezeten tot de rest van de groep terug kwamen. Na nog wat gegeten en gedronken hebben zijn we een stukje terug gereden met de bus. Ja en toen mocht ik er weer aan geloven, een hele stijle tocht naar boven ( onder de leiding van een gids) om bij de tekeningen van de Bosjesmannen te komen. En het was zooooooo warm, maar gewoon in mijn eigen tempo te lopen ben ik er wel gekomen hoor. Nat van het zweten .... Maar gered na uitleg en foto's nemen van die tekeningen die er al mee als 1000 jaar zitten zijn we weer naar beneden gelopen , ik kan jullie we zeggen dat ik o zo blij was toen ik weer beneden stond... Zo zwaar maar had het niet willen missen!! In het hotel aan gekomen wilde ik gaan zwemmen maar we zaten zo gezellig op het terras te kletsen met een groep dat daar niets meer van kwam. Ook na het diner zijn we gezellig nog een tijd doorgegaan met een heerlijk stukje Nederlandse muziek die we met volle borst meezongen. Maar ja, het is weer koffer pakken om morgen na het Zulu land te vertrekken dus weer heel vroeg op :-)) ..... Wie zei alweer dat ik vakantie had?? Groetjes Gerrie

Reacties

Reacties

loek en ine

hè Ger, vergeet niet de biltong te proeven , en rust dan ook eens even uit onder de jacarranda boom.
heb het fijn.

jose Villanueva

Doe je het wel rustig aan?
Het voornaamste is genieten.
Liefs Andre en Jose

Yvonne en Marten

Hallo Gerrie,
Fijn dat je ons op de hoogte blijft houden.
Moe maar voldaan is hier denk ik wel op z'n plaats.
Geniet van al het moois om je heen!
Liefs Yvonne en Marten

Coby Douw- Baarslag

Hey Lieve Ger,
Wat een omgeving en wat een leuke verhalen .
Leuk dat wij daar van mogen mee genieten !
We wensen je nog een fijne reis verder en kom weer veilig thuis !! liefs je nichie xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!