Gerrie in Zuid - Afrika

Vertrek

Hallo allemaal Mijn mooie reis naar Zuid Afrika is begonnen. Zoals jullie weten vind ik het prettig om de avond ervoor te slapen in het CitizenM. En ja hoor de NS zou de NS niet wezen of er is wel weer eens een leiding kapot, net voor Schiphol. Wordt er omgeroepen dat we toet Amst Zuid gaan en vandaar door met een peddelbus richting Schiphol. Nou mooi niet , we worden bij de RAI er al uitgezet, trap naar beneden :-(( met koffer trap op met koffer want we moeten met de metro verder naar amst zuid hi hi roepen ze niks af blijkt 1 halte verder zuid al te wezen maar ja wist ik dat ..... Tot dat die metro weer ging rijden .... Dus volgende halte eruit en aan de andere zijde met de metro 1 halte terug. Bij zuid aan gekomen gelukkig een roltrap naar beneden, maar om bij die bus gekomen ja jullie snappen het al een hele hoge trap op:-(........ Ohhhhhh waarom heb ik altijd zo zware koffer;-))!! Gelukkig heb ik nog steeds ....... Relaxttttt je hebt vakantie. In het hotel iets gegeten en heerlijk bijtijds gaan slapen. 23 September Ja met een lied van Frans Duiths. als wekker( dank je wel Andrea! IJsland) is het eindelijk zo ver. Nu gaat het echt beginnen.Gauw even ontbijten, en dan inchecken en de rest ontmoeten. Het is meteen weer een gezellige weerzien en na een kop koffie lopen we naar de gate . Merk wel dat je steeds meer zelf moet doen op Schiphol, stoel reserveren , in checken, koffer wegen en labberen, paspoort controle. ........Nog even en we moeten zelf het vliegtuig besturen hi hi! Vlucht ging goed, zat naast iemand van de groep en een Amerikaan die al bijna 2 dagen in een vliegtuig zat, om voor een week vrijwilligers werk te doen op Madagaskar nl 10 kerken bouwen. Bij een maaltijd zat een speculaasje, we vertelde hem dat dit echt Hollands is en dat het lekkerste was als niemand keek hem te dopen in je koffie of thee We hebben hem in ieder geval aan de speculaas gekregen! Want hij vond ze heerlijk!! In Johannesburg stond Riaan al op ons te wachten na wat kleine dingetjes was het richting hotel Arcadia in pretoria en de eerste Afrikaanse woordjes geleerd pyjama ezel en kameel paard deze zullen we veel tegen komen ! In het hotel zijn we met de hele groep een borrel gaan drinken en konden we nog zingen voor een jarige medereiziger. Het was bij half een toen we onze kamer gingen opzoeken. Straks zal ik kijken als ik de reisdag van vandaag 24 september kan plaatsen!! Groetjessss

Reacties

Reacties

loek en ine

top, dat je op je bestemming bent. en neem ook eens...... die hijsbak...ofwel, de lift..grapje....groetjes van ons

Shamila

Hé meid, fijn te lezen dat je goed bent aangekomen & dat je gewoon je koffer nog hebt! ;-)

antje sluiter

het begin was zeker zwaar voor je met de zware koffer te sleepen trap op en af wens je veel plezier gerrie

Linda

Ohw ik zal niet ontkennen dat ik stiekem jaloers op je ben! Je gaat zo'n mooie reis maken!!! Na vandaag word het ook alleen maar mooier en mooier???? Geniet van dit prachtige land en schrijf hier zoveel als je kan, zodat ik bij het lezen ervan mijn eigen reis weer een klein beetje opnieuw beleef! Liefs Linda

Yvonne en Marten

Zo zie je maar weer...kan het geen kwaad om ruim de tijd te hebben om op Schiphol te komen... Fijn dat je goed en compleet met koffer bent aangekomen. Geniet van al het moois en we reizen graag met je mee. Liefs Yvonne en Marten

JohnBaarslag

hoi Gerrie
ben blij dat je goed aangekomen bent je begon al goed met die koffer dat gesleep dank zij de NS nou je geniet maar ik las je hebt een leuke groep dat is wel belangrijk als je 3wk met elkaar moet optrekken nou geniet er van ik wacht jou volgende verhaal af gr je broer

Miranda

Hoi Ger,

Geniet van je mooie vakantie. De foto's zie ik t.z.t. graag tegemoet :D

Gr. Miranda xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!