Gerrie in Zuid - Afrika

Tweede dag Swaziland

Swaziland 30 september Vandaag was het een vrije dag was er mogelijkheid om te gaan paardrijden, mountainbiken of wandelen. Ik heb voor het laatste gekozen. We werden afgezet in het " Milwane Wildlife Sancuturey. Het was erg warm, maar we hadden er zin in. Het gebied was prachtig, open velden met mooie bomen en tussendoor liepen er springbokken en wratten zwijnen. Ook heb ik de bijeneter en de wevervogel kunnen fotograferen. Zo de top drie op mijn lijstje heb ik kunnen afstrepen. Alles wat ik verder zie is mee genomen. Hi hi en ik heb er al een stel hoor ....geweldig!!!! Verder heb ik nog twee soorten hagedissen op de foto kunnen kunnen zetten, tjonge wat zijn die beestjes mooi , eentje had een fel blauwe kop. Na de lunch zijn we weer richting hotel gegaan om lekker bij het zwembad te kunnen liggen. En voor je het weet is de dag al weer om en kunnen we de koffer weer inpakken om terug te gaan naar Zuid-Afrika.

Reacties

Reacties

Yvonne en Marten

Heel spannend allemaal en dan die natuur, ik kan mij voorstellen dat je erg kunt genieten tijdens deze mooie reis! Liefs Yvonne en Marten

Ans Huisman

Fantastische reis zo te horen, en wat fijn dat de bijeneter en de wevervogel ook zijn vastgelegd!! Ik ben benieuwd!
Liefs Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!